Nazwa usługi: Objęcie patronatem imprez o charakterze lokalnym i ponadlokalnym
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Jabłonna
Referat Marketingu i Komunikacji Społecznej
ulica Modlińska 152
05-110 Jabłonna
tel. 22 76 77 333


- w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Jabłonna, wejście A od parkingu, - pocztą na adres: Urzędu Gminy Jabłonna, ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna, - wrzutnia korespondencyjna przy wejściu do Urzędu Gminy Jabłonna od strony ul.Modlińskiej, - za pomocą platformy Cyfrowy Urząd https://cu.jablonna.pl/ - za pomocą skrzynki ePUAP: /i54qay16jn/SkrytkaESP

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o przyznanie wsparcia organizacyjnego/finansowego wydarzenia/zadania i/lub objęcie Patronatem Honorowym Wójta Gminy Jabłonna
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o objęcie patronatem imprez o charakterze lokalnym i ponadlokalnym.
   
Kogo dotyczy: Organizatorzy imprez
   
Opłaty:

Nie podlega opłacie

   
Czas załatwienia sprawy: - termin składania wniosku o przyznanie Patronatu Wójta Gminy Jabłonna nie może być krótszy niż 21 dni przed rozpoczęciem imprezy lub wydarzenia
- odpowiedź na wniosek o objęcie patronatem zostanie wysłana w terminie do 7 dni roboczych od dnia wpłynięcia wniosku do Urzędu Gminy Jabłonna
   
Tryb odwoławczy: Brak
   
Podstawa prawna: Inne
Zarządzenie Nr 4/2019 Wójta Gminy Jabłonna z dnia 7 stycznia 2019 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania Honorowego Patronatu Wójta Gminy Jabłonna
   
Formularz elektroniczny:
   
Uwagi: